GEMEENTE MOLENLANDEN

POLDERPARELS

Om de schoonheid, het succes én trots van de gemeente Molenlanden te laten zien gaan Gijs, Lyn en Esmé 3 weken lang op ontdekking bij verschillende ondernemers in de gemeente Molenlanden. De online videoserie neemt de kijker 9 weken lang mee tijdens de gemeentefusie.

  + 2100 views YouTube  
  + 5100 minuten aan watch time  
  + 7500 views Facebook  
 63 keer gedeeld  

KIESZ

DIGITAL SMILE DESIGN

Bang voor de tandarts? Geen probleem, want in de videocampagne van Kiesz laat de praktijk zien dat er geen angst hoeft te zijn met hun nieuwe techniek. Naast de twee video’s bestaat de campagne uit Facebook ads en op maat gemaakte content voor op Instagram.

  + 16.000 mensen organisch bereikt  
  + 564% groei in totale aantal paginaweergaven  

ministerie-van-defensie-sticky-chapters

MINISTERIE VAN DEFENSIE x LEF MEDIA

VLOGGEN OP ZEE

De bemanningsleden van Zr. Ms. Van Speijk, een marinefregat, hadden de wens om het thuisfront op de hoogte te houden van hun leven aan boord tijdens missies in het buitenland. Door middel van een workshop op de marinebasis in Den Helder is er in twee dagen tien man opgeleid tot professioneel zakelijk vlogger én editor. Deze workshop is in samenwerking met LEF MEDIA verzorgd.

ROYAL IHC

WERVEN MET VIDEO’S

In samenwerking met LEF MEDIA is er een online videoserie gerealiseerd met als doel nieuwe stagiaires werven. In 12 zakelijke vlogs neemt Lieke de kijker mee achter de schermen bij Royal IHC: wat doen stagiaires en hoe gaat het met oud-leerlingen? De wervingscampagne bestaat uit YouTube-video’s, Instagram posts en stories op maat gemaakt.

Omnia College

Digitaal op ontdekkingstocht

Een spannende periode breekt aan: het kiezen van een middelbare school! Om de brugklassers in spe en hun ouders meer inzicht te geven in de wereld van Omnia College en het voortgezet onderwijs is er een campagne ontwikkeld bestaande uit 18 video’s waarin professionals de kinderen meenemen in hun dagelijkse werkleven.