In opdracht van LEF Media mochten wij onze vingers aflikken voor een project als dit. Restaurant De Beren zocht namelijk drie soorten functies: wijkrunners, barpersoneel en medewerkers in de keuken. Maar er zat haast achter de campagne. Zo werden de vlogs op maandag opgenomen en stond diezelfde week de campagne nog live!
Aanpak
Binnen dit project was Sticky Chapters verantwoordelijk voor het doorvertalen van de ruwe videobeelden naar de daadwerkelijke vlogs, inclusief social media aanjagers voor Instagram story en YouTube ads.
Door de strakke deadline was het aan ons de taak om met duidelijke en heldere opleveringen te werken. Dit ook mede door het feit dat er nog geen visuele vormgeving stond wat betreft video’s.
Door verschillende visuele elementen toe te voegen, inzoomen op de mensen achter de functie en inspelen op actuele trends zoals het ‘wijnen, wijnen, wijnen’ van destijds realiseerden we gezamenlijk 700 sollicitanten en 60.000 views binnen 3 weken (en met een productie doorlooptijd van nog geen week!)
In het kort:
- 3 video’s en teasers opgeleverd binnen één week
- Organische content + ads
- 700 sollicitanten binnen drie weken
Een greep uit onze video's
sollicitanten binnen 3 weken